sobota, 18 sierpnia 2012

czekamy

 Właśnie zrobiłam otatnie pranie Twoich rzeczy. Jutro czeka mnie też ostatnie prasowanie. Muszę do końca spakować tez torbe do szpitala, żeby niczego ci nie zabrakło :) i śpioszki i pieluszki i wogóle och i ach :)



Ciekawa jestem czy na twoje przyjście na świat zdąrzy babcia. Ma byc tu 11 września.
Tatuś musi zainstalować jeszcze nad łóżeczkiem dla ciebie baldachim z chmurkaaami i lampke w kształcie gwiazdeczki bo księżyc już masz :) Też się nie może doczekać już Ciebie. Nasz cały świat kręci się teraz wokół pieluszek , mleka i smoczków.
I tak właśnie miało być.
I tak właśnie będzie wyglądało nasze życie.
Bo ważne żeby mieć jakiś Cel, a naszym celem skarbeńku jesteś TY !!
tu miałes raptem 9 tygodni !! 
pierwszy raz zobaczyłam Ciebie 14 lutego
Ten dzień zawsze będzie dla mnie najwspanialszym dniem w kalendarzu ! 
nie licząc Twoich narodzin :) 
tu miałeś 14 tygodni ! :) 
Jeszcze nie wiedziałam że noszę w brzuszku synka.
a tu miałeś 20 tygodni i wiedziałam że mój sen się spełnił....
że będe miała syneczka :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz