wtorek, 21 sierpnia 2012

upał

  Och syneczku  dajesz mamie w kość !!
wypychasz te swoje nóżki cały czas ! Tatuś wczoraj jak przykładał ręke do brzuszka to aż nie wytrzymywał ze śmiechu ! :) tak go skopałes ! Mnie mógłbys już oszczędzić.  A ty nie dajesz mi zapomnieć o Sobie.



Przecież wiem że nosze pod sercem największy skarb jaki mam....

Dla Ciebie wytrzymam wszystko! żebyś tylko zdrowy się urodził i bez żadnych komplikacji.
Twój Tato każe mi cały czas odpoczywac i leniuchować.

Tutaj po drugiej stronie jest strasznie ciepło. Wczoraj aż kupiliśmy wiatrak bo mi za gorąco jest !
Mam nadzieję że jak już przyjdziesz na świat to nie bęzie brzydkiej pogody i szybko wyjdziemy na nasz pierwszy spacerek ! :)
Tato zafundował Ci  super fuure ! myślę , że będziesz chciał w niej spacerowac  :)





kochamy Ciebie mocno !!!
                Twoja mama razem z tatą ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz